مدیریت کیفیت

شرکت

پیگیری کیفیت بالا در تمامی فعالیت های عملکردی marmassistance  منعکس می باشد.

ما به منظور حفظ سطح کیفیت خدماتی که به شما و مشتریانتان ارائه می‌کنیم، پیوسته و بر طبق یک برنامهٔ مشخص به کنترل و ممیزی شرکتهای خدمات رسانی تحت شبکه خود می‌پردازیم  تیم پزشکی شرکت سالانه تمام مراکز پزشکی که بیشترین مراجعات را دارند ممیزی نموده و رتبه بندی آنها را از لحاظ کیفیت خدمات و عملکرد مشخص می نمایند.

یکی‌ از برنامه‌های ما در حیطهٔ‌ ممیزی و کنترل سرویس دهندگان که با همکاری تمس، معتبرترین موسسهٔ صادر کنندهٔ گواهینامهای کنترل کیفیت در بخش مراقبتهای پزشکی‌ بین‌المللی و برتری در گردشگری درمانی صادر میشود، کنترل و ممیزی مراکز درمانی خصوصی موجود در کل کشور ترکیه که مایل به دریافت این گواهینامه هستند می‌باشد.با توجه به روش های علمی و حرفه ای شرکت  Temos در خصوص مدیریت کیفیت و تجارب عملی ما در مدیریت بین المللی خدمات درمانی بیماران و گردشگران، و مکانیزم کنترل هزینه در ترکیه بر آنیم تا محیط بهداشت و درمان که در آن بیماران بین المللی مورد مداوا قرار می گیرند پرورش داده و ازعالی ترین سطح خدمات بهره مند گردند.

دستورالعمل ها و اصول مورد استفاده ی marmassistance  برمبنای استاندارد مدیریت کیفیت ISO-9001:2000(DEKRA) که در سال 2003 پیاده سازی گشته و در سال 2010 به ورژن ISO-9001:2008 بروز گردیده مستقر است.

 

مراجع

  • adac
  • anwb
  • bp
  • exxon
  • ford
  • inter_sos
  • mercedes
  • mutas
  • cigna
  • direct_line
  • md
  • sos_int
  • chevrolet
  • demirsigorta
  • arc_logo_ref